585858004 info@altcap.pl

Dołączanie do wideokonferencji z laptopa jest dość proste. Pobierz swoją ulubioną aplikację do wideokonferencji, skorzystaj z wbudowanej kamery internetowej i mikrofonu, włóż słuchawki i połącz się z wirtualnym pokojem konferencyjnym. Jednak większość spotkań obejmuje co najmniej jedną salę konferencyjną, w której mogą się łączyć grupy. Przesunięcie laptopa z rozmową przez Skype na koniec stołu w sali konferencyjnej i stłoczenie się wokół niego nie jest odpowiedzią. Jest lepsze rozwiązanie do konferencji internetowych, które nie obejmuje skomplikowanego oprogramowania do obsługi konferencji ani kluczy sprzętowych. Oto jak skonfigurować salę wideokonferencyjną, aby można było prowadzić produktywne i profesjonalne spotkania biznesowe. Sala wideokonferencyjna ze sprzętem Lifesize

3 elementy potrzebne do ustawienia sali wideokonferencyjnej

Dzięki wideokonferencji w chmurze każdemu niezwykle łatwo jest rozpędzić pokój do wideokonferencji w około dziesięć minut. Oto trzy komponenty, których będziesz potrzebować podczas konfigurowania wideokonferencji:

1. Podłączony telewizor (lub wiele wyświetlaczy) Sale konferencyjne mogą mieć różną wielkość, od małych sal konferencyjnych po duże sale konferencyjne, dlatego ważne jest, aby dopasować wyświetlacz do wielkości pomieszczenia. Nasz artykuł na temat wyboru ekranu do wideokonferencji zawiera więcej informacji na temat zalet wyświetlaczy 4K oraz tego, jak podwójne wyświetlacze mogą zapewnić dedykowaną przestrzeń do prezentacji, ale ogólna zasada jest taka, że ​​im większe pomieszczenie, tym większy wyświetlacz.

2. System wideokonferencyjny

System wideokonferencyjny, składający się z kamery o wysokiej rozdzielczości i kodeka do pełnego przetwarzania wideo, wysyła i odbiera zaszyfrowane informacje wideo i dekoduje je jako wideo na żywo na wyświetlaczu w sali konferencyjnej. Tak jak kamera internetowa wymaga mocy obliczeniowej laptopa do działania, tak system wideokonferencyjny to znacznie więcej niż tylko kamera. Lifesize faworyzuje UDP, aby zmniejszyć opóźnienia i zapewnić płynne połączenia za każdym razem. Systemy typu „wszystko w jednym”, takie jak linia Lifesize systemów do wideokonferencji 4K, są przeznaczone specjalnie do sal konferencyjnych i zaprojektowane wyłącznie w celu przechwytywania i przesyłania bezbłędnych transmisji wideo 4K na żywo przez sieć usług Lifesize w chmurze. Dowiedz się, jak zaprojektować, skonfigurować i wdrożyć idealną salę konferencyjną w oparciu o Twoje unikalne potrzeby.

3. Telefon konferencyjny

Telefon konferencyjny z ekranem dotykowym zapewnia dedykowany interfejs użytkownika do nawigacji w katalogu, sterowania opcjami obrotu / pochylenia / powiększenia kamery i nawiązywania połączeń. Telefony konferencyjne i mikrofony do połączeń konferencyjnych zaprojektowane specjalnie do wideokonferencji będą wyposażone w funkcję redukcji echa, automatyczną kontrolę wzmocnienia i automatyczną redukcję szumów, aby zapewnić krystalicznie czysty dźwięk w sali konferencyjnej i uczestnikom konferencji. J

Jak skonfigurować system do wideokonferencji w 3 prostych krokach

Zapoznaj się z naszym kompletnym samouczkiem dotyczącym rozpakowywania i konfiguracji, aby dowiedzieć się, jak rozpocząć korzystanie z Lifesize® Icon 700 ™, wykonując rozmowy wideo 4K w kilka minut, wykonując trzy proste kroki: Podłącz system wideo do wyświetlaczy w pokoju Sparuj system wideo ze swoim kontem Lifesize Wykonaj pierwszą wideokonferencję w rozdzielczości 4K, udostępnij swój ekran w rozdzielczości 4K i ciesz się korzyściami płynącymi z komunikacji twarzą w twarz Dlaczego bezprzewodowe udostępnianie ekranu jest idealne w sali konferencyjnej Podstawowym celem spotkań jest wymiana informacji i współpraca nad pomysłami, aby podejmować bardziej świadome decyzje. Od udostępniania aplikacji, prezentacji i plików po przesyłanie strumieniowe wideo i audio w sali konferencyjnej, bezprzewodowe udostępnianie ekranu eliminuje złożoność związaną z koniecznością zabierania ze sobą odpowiedniego przewodu lub klucza sprzętowego na spotkanie. Oto trzy główne powody, dla których firmy porzuciły przewodowe udostępnianie prezentacji: Obraz baneru bloga promującego udział Lifesize 1. Zerwane przewody Nic tak nie ogranicza produktywności spotkań, jak sala konferencyjna z zepsutym sprzętem. Tak długo, jak kable wymagają fizycznego łączenia się z laptopami i z nich przez cały dzień, zawsze będzie istniało ryzyko zerwania i zużycia kabli z upływem czasu. Bezprzewodowe udostępnianie ekranu usuwa przewód z równania udostępniania. 2. Klucze gubią się O ile nie planujesz wyposażyć każdej sali konferencyjnej w każdy możliwy klucz sprzętowy wyjścia wyświetlacza (i regularnie je monitorować, aby upewnić się, że przypadkowo nie wyjdą z pokoju), staniesz przed scenariuszem, w którym ktoś nie może udostępniać, ponieważ klucz sprzętowy został zgubiony lub skradziony. HDMI, VGA, Thunderbolt, USB-C, DVI… lista kluczy sprzętowych wciąż rośnie, ale bezprzewodowe udostępnianie całkowicie eliminuje zależność od kluczy sprzętowych w sali konferencyjnej. 3. Bezprzewodowość sprawia, że ​​wszystko jest bezproblemowe Ponieważ 80% pracowników korzysta z urządzeń osobistych do wykonywania zadań w miejscu pracy, a prawie połowa z nich twierdzi, że są bardziej produktywni, należy wziąć pod uwagę, w jaki sposób zasady BYOD zmieniają sposób, w jaki pracownicy udostępniają informacje i współpracują. Bezprzewodowa łączność w salach konferencyjnych nie tylko umożliwia użytkownikom